Avaliações de Hiro Sushi Amstelveen
Avaliações recentes
Freek Blankemeijer
Opletten! Yakitori staat voor 7,- euro maar ook voor 9,- euro in de prijslijst. Raar maar waar. Kwaliteit en bezorging vandaag oké. Hoop dat dat nu structureel is…
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Karin de Goede
Zelfs de Korean kitchen was heerlijk!!!! En die sashimi blijft echt de beste!!!!
Erika
Was weer heerlijk! De sashimi zalm en de pokebowl kip. De kip was zo lekker krokant, top!
Luuk
Geen saus bij garnalen. Bij beide soorten niet. Yakatori koud en garnalen slecht ( te kort ) gefrituurd. Slap.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Karin de Goede
Blij dat ze weer terug waren van hun vakantie na onze vakantie…. Duurde te lang :-) maar was dus dubbel zo lekker weer!!!!
Illia
Today is my birthday and we decided to order sushi, we really hoped for the quality and taste of the sushi and they did not let us down, we even ordered it twice because it was so delicious that we could not eat enough. Thank you for a delicious dinner and we recommend this delicious sushi to you!
Noah
Altijd tevreden met het eten en de bezorging!
Arthur van Neerijnen
Marita
We hadden eigenlijk voor het eerst een sushibox omdat ik meestal nogal een voorkeur heb voor bepaalde sushi. Maar dit keer was de box met 4 verschillende rollen in de aanbieding en we dachten laten we eens wat anders proberen. De kwaliteit was uitstekend. De reist perfect op temperatuur, niet te koud, zelfs nog een beetje lauw warm (dus goed vers). De smaken waren heerlijk. We hebben weer genoten zoals gewoonlijk!
Rob
Bezorger was erg vriendelijk. 1 Tip doe er minder gefrituurde over de sushi is zonde..
Frank
uitgebreid assortiment, alles was vers en uitstekend op tijd voorbereid; sushi smaak was echter niet verrassend en de kwaliteit van de zalm in hosomaki niet zo goed
Rob
Eerste keer besteld zeker voot herhaling vatbaar. Warme producten waren ook echt warm bezorging mooi optijd.
Steven de Jager
Heerlijk eten!!! Snelle bezorging. Geen verrassing, want de kwaliteit is altijd uitstekend. En ik heb hier (heel) vaak besteld. Vergeet het Koreaanse gedeelte van het menu niet👍. Ik bestel altijd direct op de ‘ https://amstelveen.hirosushi.nl/ ‘ site - niet op Uber Ests o.i.d. En zou graag een account kunnen aanmaken- nu moetik telkens n.a.w. gegevens opnieuw invoeren. Waarschijnlijk mis ik iets - zal mijn fout wel zijn. Maar soms wil ik zien wat voor heerlijks ik de vorige keer besteld heb, en ga ik maar in mijn mail zoeken, naar vorige bestelling. Als ik het fout doe hoor ik het graag! Voor de rest niks dan lof. Meer dan 100% bestaat helaas niet - dus van mij; 100% goed, 10 uit 10 sterren. ENZ.!🙏🙏🙏🥳 Hartelijke groet, Steven de Jager
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Frank
Karin de Goede
Het was weer zoooo ontzettend goed!!!! Verheug mij echt elke keer weer op het eten!!!
Freek Blankemeijer
Bezorgtijd van bijna anderhalf uur is echt niet goed en yakitori aanbieden voor 7 euro maar 9,50 euro rekenen is ook niet goed. De kwaliteit was deze keer wel goed, maar ik merk dat dat per bestelling nogal verschilt.
Lyd
Always fresh, good Sushi. Friendly staff.
Joyce
Altijd heerlijk en snel bezorgd
Cindy Post
Ik had een pokebowl tonijn hier zat zoveel hiro saus op dat de pokebowl niet lekker was. Ik ben dit niet gewend van jullie.
G. Salman
Super food, super service
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Mustapha
Karin de Goede
Mijn allergie voor avocado is geen probleem….. zet het erbij en ze maken het gewoon zonder!!!! Zoooo blij mee!!! Toppers
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Karin de Goede
Lange tijd op vakantie geweest en wat was het weer heerlijk om de enige echte lekkerste sushi te eten!!! We hebben het gemist!!!! Zalig was het weer!!!
R. ter Haar
De Pokébowls waren lekker, maar zaten wel in erg kleine bak gepropt en moesten wel erg veel bijbetalen voor toppings die je mag verwachten bij een standaard Pokébowl
joke
alles was heerlijk van smaak en supervers. we hebben genoten!
Kok
Jeroen
Jolandastolen
Stond op tijd klaar de bestelling en was heerlijk
Steven
Fantastisch eten! Beste dat ik ken - en dat zeg ik niet zomaar. Ik ben bij elk Japans restaurant in Amsterdam en Amstelveen geweest. Hier hebben zo ook een (klein) deel ‘creatief’ eten. Kan aan mij liggen( ik ken het niet;-) Het Koreaanse eten is ook een echte aanrader. Verder: de bezorger is er snel, aardig en vriendelijk👍👍👍 Tien sterren van mij voor alles!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Frank Tolsma
Gevarieerd assortiment, sushi was vers en smaakte goed; service was uitstekend. Echter, er waren geen verassende smaken maar we hebben niet alles geprobeerd. Dat zullen we zeker nog doen.
René
Erg lekker Sushi, snel bezorgd door een vriendelijke bezorger
Anoniem
Was allemaal zeer smaakvol, hebben jullie een nieuwe chef? Was echt top. Ook keurig op tijd geleverd.
Ana
I had to call as I ordered Edamame and was not delivered Food quality was good
ritavanderheul@gmail.com
Ik dacht dat ik extra zalm had besteld, maar ik vond het weinig, alsof het de gewone portie was, niet extra
Gordon Bergraaf
Als vanouds hele verse producten
Alexandra
Bezorger precies op de afgesproken tijd, alles wat warm hoorde te zijn was dat ook echt, super verse ingrediënten en goede verhoudingen. Dikke aanrader!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Karin de Goede
Fantastisch weer!!! Ik heb avocado allergie maar zet dat erbij en je krijgt dan zonder!!! Voor mij dus ook heerlijke sushi!!!
ritavanderheul@gmail.com
Poke bowl is kleiner dan vroeger, smaak is ook wat minder. Kwaliteit is nog steeds goed.
Gürbüz Salman
Lyd
Wederom goed! Vriendelijk personeel, hoge kwaliteit.
Karin de Goede
Het was weer zooo vreselijk lekker en vers!!!! Top!!!!
Gordon Bergraaf
Ik ben altijd zeer tevreden over jullie kwaliteit van de sushi producten. Verse vis dat smelt op de tong. Vandaag echter was de zalm lauw warm. Wellicht dat er meer bestellingen waren en dat wij de laatste waren. Daar zijn wij toch ook voorzichtig mee dus voor het eerst niet een aantal items laten staan. Nogmaals de kwaliteit is altijd goed geweest dus absoluut geen reden om te switchen. Deze keer helaas iets minder. Mvg Gordon
Karin de Goede
Was weer fantastisch
Freek
Eigenlijk altijd uitstekend. Deze keer geen wasabi en dat miste ik wel…
Claire
Jeanine
Bestelling klopte en was optijd. Smaakte goed!
Sijtske
Heerlijke sushi, bezorgen kan iets sneller als dat mogelijk is :).
Feank
Erg lekker En mooi op tijd
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Karin de Goede
Zalig weer!!!!
Sylvia
Snelle en hele vriendelijke service en het aller belangrijkste het eten is heerlijk !!
Arthur
Altijd heerlijke gerechten. Vandaag de tuna poke bowl gekozen. Fantastisch!
Karin de Goede
Gisteren weer een pokebowl samengesteld en het was weer heerlijk!!!!
v. Eijk
Sushi was heerlijk. Bezorging ook snel. Maar waarom maar 3 paar stokjes en 3 flesjes soyasaus als je best veel besteld en met z’n zessen bent!
Zvia
Sushi was prima, yakitori aan de klein kant, sushibowl was niet zijn 20€ waard. Zalm was niet gegrild ,geen wakame zoals beloofd. Voor de helft opgegeten en de rest weggegooid. Teveel rijst en weinig vulling.
Cees Bergsma
Te weinig soja saus, geen gember, geen stokjes
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Karin de Goede
Helemaal top weer
Arthur
De beste poke bowl! Zo smaakvol
Heerlijk bedankt
Frank
Bestelling stond klaar om op te halen Fijn dat jullie ook op vrijdagmiddag/avond De logistiek in orde hebben Kwaliteit als altijd erg goed
Heerlijk !!
Geweldig gegeten dank jullie wel !!
Karin de Goede
Heerlijk gegeten en alles was prachtig op een mooie schaal gelegd 👍🏻👍🏻👍🏻
anita
great quality, nice people, fast ans clean
Marita
Heerlijke sushi, goede kwaliteit. Alleen de unagi sushi bestel ik nooit hier, omdat ik die wat tegen vind vallen (al ken ik maar 1 plek waar het beter is en dat is in een bepaald restaurant).
Diego
Lyd
Kwalitatief goed. Vriendelijk personeel. Koreaanse gerechten zijn het proberen waard.
Karin de Goede
Geweldig weer!!!
Vivet Bahar
Daniela
Sharon
De bezorger was erg snel en klantvriendelijk! Eten was lekker! Hun sushi is tot heden consistent in smaak, en vind het fijn dat ze ook warme gerechten verkopen die blijkbaar ook goed van smaak is! Goede toevoeging van restaurants op mijn afhaallijst!
Michelle
Bij mn bestelling heb ik in het opmerkingsveld NO CHILLI vermeld. Helaas zat er toch chilliflakes op de sushi. Mijn kinderen konden niet alle sushi eten. Ze waren ze de chopsticks, sojasaus en wasabi vergeten mee te geven. Gelukkig heb ik zelf nog wasabi en sojasaus. De sushi was goed en bezorgtijd ook, het eten was op de afgesproken tijd bezorgd!
M. Korstanje
Helaas zat de sale sashimi er niet bij. Dat is voor meer dan 8 euro niet geleverd. Jammer!
Lyd
Wederom heerlijke verse Sushi! De nieuwe gerechten geprobeerd, ook top. De service als altijd met een Smile, eten vers en lekker.
Karin de Goede
Top weer!!!!
Diego
Karin de Goede
Wederom weer top!!!!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Karin de Goede
Zoals gewoonlijk weer helemaal top!!!
Esther
De allerbeste sushi in omgeving Amsterdam!
Sima
Twee pokébowl besteld. De garnalen pokébowl is zeker een aanrader, erg lekker! Helaas viel de zalm pokébowl tegen en miste het eten wat essentiële dingen: er zaten geen servetjes, sojasaus of gember bij de bestelling.
Reacção a Hiro Sushi
Beste klant, sojasaus of gember wordt niet altijd bij, Omdat er al sap in de poké bowl zit,als extra soja saus of andere dingen willen,kan altijd bij opmerkingen doorgeven Groetjes Lin
Petra
Super malse sashimi, sushi super lekker en super lekker pittige nasi
Melissa
The quality was decent but unfortunately I found several bones in my cut of unagi tonight which ruined my appetite.
Karin de Goede
Vandaag een pokebowl…. Je kon hem helemaal zelf aanvullen met allerlei keuzes dus mijn eigen privé bowl!!! Zooooo heerlijk!!
Marjo Kok
Heerlijke sushi’s. Snel geleverd en op een feestelijke schaal die zo op tafel kan👍
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Kkw
Yakiniku Met rijst was niet lekker. De smaak was te zoet en het vlees was te droog
Lyd
Weer goed! Vers en lekker.
Sarah
Voortreffelijk overheerlijk, handhaving van kwaliteit is het belangrijkste top sushi
Karin de Goede
Er is zoooveel lekkers om te kiezen…. En zelfs met mijn allergie kan ik heerlijk bestellen!!!! Echt top!!!!
Laura
Verassend lekker, wij bestelden voorheen elders, echter vanavond was de edamame daar niet te bestellen en weken we af naar jullie. Goede keuze, jullie hebben er een nieuwe klant bij, best in town!
Karin de Goede
Het was weer zoooo goed!!!!!
M de Wijs
Het was weer heerlijk!
Marie claire
Prima sushi
Karin de Goede
Heerlijk weer, zoals gewoonlijk!!!
Maria
Geachte klantenservice, Vandaag ontving ik mijn bestelling (#68901NRP), waarvoor hartelijk dank. Ik keek erg uit naar de mango zalmrol, die ik altijd erg waardeer en graag bestel. Helaas ontbrak deze in mijn bestelling en was er in plaats daarvan tonijn sashimi geleverd. Dit was voor mij echt een teleurstelling. Omdat ik de mango zalmrol zeer waardeer, zou ik graag een tegoedbon ter waarde van €15,80 ontvangen als compensatie voor het ontbrekende item. Dit zou ik zeer op prijs stellen.
Juan Plijnaar
Heerlijk verse sushi van topkwaliteit
Karin de Goede
Was zoals gewoonlijk weer super lekker!!!
Lyd
Again great! Heerlijke verse sushi en andere heerlijkheden. Snelle, vriendelijke service. Tot de volgende keer.
Jeroen van der Doef
Wilma
Zoals elke keer weer topkwaliteit
Annemarie Stoeckart
Barbara
Juan Plijnaar
Kwaliteit was weer top😊
Reacção a Hiro Sushi
Beste klant, Dat is vervelend voor u en dat is ook niet bedoeling als u extra zalm besteld en u heeft het niet gekregen. Wat kan ik voor u bedenken,zal ik kortingscode van 5 euro naar u sturen voor volgende bestelling kunt u deze kortingscode gebruiken of ga ik u 3.5 euro overmaken Ik hoor het graag van u Met vriendelijke groet Lin